סגן שר הבריאות: "מתווה בתי הכנסת יפורסם בסמוך לראש השנה"

    אסתי פלד No Comments on סגן שר הבריאות: "מתווה בתי הכנסת יפורסם בסמוך לראש השנה"

    סגן שר הבריאות יואב קיש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לסוגיית אומן ואמר, "אני נותן לפרופ' גמזו את כל הגיבוי. אבל בנושא אומן אני חושב שהוא עושה טעות"

    צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יואב קיש (הליכוד) התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי והסביר על תוכנית "הרמזור" של גמזו, "המטרה של רמזור לטפל ולמנוע את התחלואה, זה לא עונש" מבהיר קיש ומוסיף, "אנחנו מוצאים למלוניות זה לא משנה עם זה עיר חרדית. עיר שתפעול להקטין את התחלואה היא תצא מתוכנית הרמזור".

    קיש מסביר את ההחלטה של הרגע האחרון על סגירת מוסדות הלימוד בערים האדומות, "החלטה הייתה יום לפני פתיחת הלימודים מכיון שזה אופי של הלחימה זה הכל דינמי".

    קיש מדבר על המתיחות בין מספר שרים לבין פרופ' גמזו על רקע סוגיית אומן, "אני נותן לפרופ' גמזו את כל הגיבוי. אבל בנושא אומן אני חושב שהוא עושה טעות. אני חושב שזה מעולה שהוקם צוות ביחד עם השר אלקין על מנת למנוע נזק גדול".

    על מתווה בתי הכנסת לחגים מבהיר קיש כי "לגבי בתי כנסיות יש מתווה אך המצב דינמי ולכן צריך לחכות עם המתווה יותר קרוב לראש השנה. המתווה מתייחס לגודל בתי הכנסת סוגי קפסולות וכמות הכניסות, המתווה נבנה ביחד עם ליצמן גפני ויעקב אשר".

     



    0 תגובות